Search:

Type: Posts; User: TrueGod

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.06 seconds.

  1. Replies
    42
    Views
    7,834

    dead long time ago mate

    dead long time ago mate
  2. Thread: Coins are full

    by TrueGod
    Replies
    10
    Views
    1,281

    So in the end of this game it all u do is now...

    So in the end of this game it all u do is now get farmed to help your guild woow why play something like that if all u can do is that ewwwk
  3. Replies
    2
    Views
    840

    So far its closed. They have not say nothing ...

    So far its closed.

    They have not say nothing about closing it but after that long yea its closed
  4. Replies
    8
    Views
    772

    lol gezz it went down every machine goes down...

    lol gezz it went down every machine goes down always happends but seeing player already demanding refund and crap so fast make me lmao
  5. Thread: Heroes Charge

    by TrueGod
    Replies
    2
    Views
    851

    i dont think they will do that kaisim but i ...

    i dont think they will do that kaisim but i do wish they did lol . I got my kids playing that HC now so far they like it so they got me trying it its alot more cartoonish then tynon but ...
  6. Thread: Heroes Charge

    by TrueGod
    Replies
    2
    Views
    851

    Heroes Charge

    Any one here play it ?

    If u do do u like it is it cool for me to try it ?

    please let us know how it is :)
  7. Thread: Valentines day

    by TrueGod
    Replies
    67
    Views
    9,197

    yea i got to say this time u r right 12 times :)

    yea i got to say this time u r right 12 times :)
  8. Thread: new server

    by TrueGod
    Replies
    1
    Views
    667

    NEVER !!! have u not notice tynon is just not do...

    NEVER !!! have u not notice tynon is just not do anything with us here ?
  9. Replies
    31
    Views
    3,454

    DNX did it work ?

    DNX did it work ?
  10. Replies
    3
    Views
    364

    not any more :(

    not any more :(
  11. Replies
    4
    Views
    802

    Next time kill a chicken on sacrifice for her and...

    Next time kill a chicken on sacrifice for her and u do ok :)
  12. Replies
    63
    Views
    8,820

    Sticky: https://www.youtube.com/watch?v=Ka7wBGFSuSE ...

    https://www.youtube.com/watch?v=Ka7wBGFSuSE


    :)
  13. Replies
    11
    Views
    2,431

    thats goes to me to :) hehehe

    thats goes to me to :) hehehe
  14. Replies
    11
    Views
    2,431

    lmao u guys just to funny

    lmao u guys just to funny
  15. Replies
    9
    Views
    4,356

    hmm ive won lots or purple heros and around 5...

    hmm ive won lots or purple heros and around 5 gold in the time ive been playing
  16. Replies
    3
    Views
    376

    let me tell u something thats how beta server...

    let me tell u something thats how beta server died it started with lag now its stuck on 99% loading if tynon does not do maintenance it will be that way who knows how long

    ous server 114 is...
  17. Replies
    10
    Views
    4,268

    My Genghis must be mad at me lol i just blow...

    My Genghis must be mad at me lol i just blow 347 stars i had on him to get to my next 9 blue star and they all failed WOOOW not even 1 of them was lucky enough to

    upgrade that 9 star...
  18. Replies
    3
    Views
    470

    Congrats Vallarasa

    Congrats Vallarasa
  19. Replies
    97
    Views
    12,787

    lmao and seems they have left this one to die...

    lmao and seems they have left this one to die ????????? wonder if its not making that much revenue :) hmmm!!
  20. Replies
    87
    Views
    29,646

    Congrats !!! Can u tell us what lvl swords and...

    Congrats !!!

    Can u tell us what lvl swords and spirits u had on that moment ! please i keep running out of rounds so i need to do more damage to them faster.
  21. Replies
    32
    Views
    3,518

    yea i think slowly it will be shutting down

    yea i think slowly it will be shutting down
  22. Replies
    97
    Views
    12,787

    awsome bud !! cool ;)

    awsome bud !! cool ;)
  23. Replies
    97
    Views
    12,787

    well Dnx i hate to tell u but i also sent a...

    well Dnx i hate to tell u but i also sent a ticket and i was email back and they work the issue to :) so i guess tynon is working back again :P
  24. Replies
    32
    Views
    3,518

    Yea for sure i just think that beta need...

    Yea for sure i just think that beta need maintenance since it was lagging bad but no one has fix it so my guess is that server crash and Ucool has no clue about it
  25. Replies
    6
    Views
    764

    sorry for that bud but thats how the game is. ...

    sorry for that bud but thats how the game is. ITS JUST LIKE A CASINO HOPE U GET LUCKY NEXT ROUND
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4